تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

پیشتازان جاده
نویسنده : 5040 تاریخ : 20 / 9 / 1392

پیشتازان جاده

دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

down town run
crazy taxi
mega city taxi
london rader
hot rod1
hot rod2
ford racing 3
ش م 155/1252

فروشنده: نوین طیور

قیمت: 6,500 تومان

درصد :8

روش خرید: برای خرید پیشتازان جاده، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پیشتازان جاده


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: رالی و اتوموبیل رانی، ،

بازی ماشین سواری Need for speed shift 2 Unleashed
نویسنده : 5040 تاریخ : 20 / 9 / 1392

بازی ماشین سواری Need for speed shift 2 Unleashed

دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

نید فوراسپید! بازی که هیچ کسی نمیتواند از آن بگذرد..بار دیگر هیجانی دیگر در سری جدید بازی مسابقات اتوموبیلرانی need for speed اینبار shift2 !!سبک بازی (همانند نسخه قبلی) شبیه ساز رانندگی است با این تفاوت که سازندگان این دفعه بیش از پیش المان های شبیه سازی را در بازی گنجانده اند تا بازی از همه لحاظ به رقیبی سر سخت برای Gran Turismo و Forza Motorport تبدیل شود. پیشرفت کردن در بازی نسبت به سری های قبلی NFS تغییری نکرده و این بار نیز بازیباز باید با اول شدن و به دست آوردن بیش ترین امتیاز، مسابقاتی که آنلاک هستند را باز کند و در آن ها نیز ببرد و همینطور تا آخرین مسابقات پیش رود.
طبق گفته سازندگان بازی، هدف آن ها رسیدن به ۱۰۰۰ اتومبیل ( اشاره به Gran Turismo 5 ) نیست، بلکه آنان میخواهند بازیباز را به “مبارزه رانندگان” و هیجان دعوت کنند و به گفته خودشان رانندگی در شب آن هم با سرعت صد و پنجاه مایل در ساعت میتواند این خواسته را به واقعیت تبدیل کند. رانندگی آن هم در هوای تاریک یکی از ویژگی هایی است که استودیوی Slightly Mad آن را به Shift اضافه کرده. بازی نوید مسابقاتی بسیار پر هیجان را در تاریکی شب میدهند. برخورد ها و تصادف های جنون آمیز در این اتمسفر میتوانند به یکی از هیجان انگیز ترین تجربیات هر ریسینگ بازی تبدیل شوند.
یکی از ویژگی های دیگر که مانند آن را تا به الان در هیچ یک از عناوین شبیه ساز اتومبیل رانی ندیده ایم، نمای از چشم راننده است که تفاوت آن با دید از داخل اتومبیل در دیگر بازی ها این است که شما دقیقا از چشمان راننده مسابقات را دنبال میکنید و در بالا و پایین تصویر، کناره های کلاه خود را میتوانید ببینید.. و گرافیکی چیزی که بازیکن از آن سیر نمیشود و سری جدید نیدفوراسپید آن را برای شما به ارمغان آورده!!
ناشر بازی : Electronic Arts
سازنده ی بازی : Slightly Mad
رده ی سنی بازی : E
پلتفورم های دیگر : PC – XBox360
ژانر بازی : GT / Street Racing
تاریخ عرضه ی بازی : Mar 29, 2011
لینک مجوز در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Need+for+Speed:+Shift

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 3,500 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید بازی ماشین سواری Need for speed shift 2 Unleashed، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی ماشین سواری Need for speed shift 2 Unleashed


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: رالی و اتوموبیل رانی، ،
:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی گیم نید فور اسپید,

بازی تومبیل رانی Xpand Rally Xtreme
نویسنده : 5040 تاریخ : 20 / 9 / 1392

بازی تومبیل رانی Xpand Rally Xtreme

دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

بازی تومبیل رانی و فوق حرفه ای Xpand Rally Xtreme - شما در این بازی با جدیدترین و زیباترین اتومبیل های رالی به مصاف حریفان خود می روید.

در این بازی شما در جاده های مختلف ،‌ با حریفان سرسخت خود یک مسابقه جانانه خواهید داشت .


گرافیک فوق العاده و صداگذاری عالی

صحنه های واقعی تصادف و آسیب رسیدن به اتومبیل

مسیر های واقعی دنیای رالی و اتومبیل رانی

حداقل سیستم مورد نیاز :
Windows 2000/XP
P4/AMD Athlon 1,8GHz
256 MB RAM
Video card DX 9.0 compatible (Geforce 5700 or ATI Radeon 9600)
Sound card DX 8.0 compatible
500MB of free space on hard drive
DirectX 9.0c



ثبت در بازی های ملی :

http://ircg.ir/sn/foreignerGames/pt/list/pn/41/sortBy/id/st/DESC?sn=foreignerGames&search[title]=Xpand+Rally+Xtreme+&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88

فروشنده: اسفندیان

قیمت: 3,500 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید بازی تومبیل رانی Xpand Rally Xtreme ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید بازی تومبیل رانی Xpand Rally Xtreme


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان



:: موضوعات مرتبط: رالی و اتوموبیل رانی، ،

تقسیم سرعت
نویسنده : 5040 تاریخ : 20 / 9 / 1392

سرعت

تقسیم
 

تقسیم سرعت

دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

وقتش رسیده که بار دیگر هیجان و ترس را در دل سرعت و رانندگی احساس کنید ، بازی جدیدی به نام Split Second دقیقا همین حس را به شما خواهد داد. بازی زیبا و هیجان انگیز که توسط استودیوی مشهور Black Rock Studio ساخته شده ،گرافیکی بی نظیر، آن لاین بودن بازی و امکاناتی بسیار جذاب، همگی دست به دست هم داده تا ما شاهد یک شاهکار در سال 2010 باشیم. فروشگاه جوان امروز محصول فوق را در قالب 2 عدد DVD به شما پیشنهاد می کند.





شروعی که پایانش ترمز نخواهد بود!
وقتش رسیده که بار دیگر هیجان و ترس را در دل سرعت و رانندگی احساس کنید ، بازی جدیدی به نام Split Second دقیقا همین حس را به شما خواهد داد! ؛ بازی زیبا و هیجان انگیز که توسط استودیوی مشهور Black Rock Studio ساخته شده ، به گفته ی یکی از مسئولان این شرکت هزینه ی هنگفتی را هم صرف این بازی کرده است تا ما شاهد یک شاهکار باشیم!
شاید Split Second بازی باشد که بتواند رقیبان خود را شکست دهد چرا که به گفته ی یکی از سازندگان بازی که در تریلر جدید بخش شده بود در Split Second نو آوری های جدید به کار رفته که در بازیهایی به سبک رسینگ بسیار کم هستند.





داستان بازی:
شما یک راننده هستید که در یک ویدیو تلویزیونی دارید بازی می کنید.داستان بازی بسیار ساده است و زیاد نیاز به توضیح ندارد.این موضوع توی یکی از تریلر ها تأیید شده که وقتی شما با استفاده از قدرت خود که بعدا توضیح داده میشود هواپیمایی را به زمین میکشید دو موتور سوار در حال فیلم برداری از شما هستند!هلیکوپتر های زیادی هم از شما فیلم برداری می کنند .

game play:
گیم پلی بازی بسیار خوب طراحی شده.شما میتوانید در سر پیچ ها به راحتی ماشین خود را کنترل کنید.وقتی جایی منفجر میشود آنگاه است که شما دیگر نمیتوانید ماشین خود را کنترل کنید وبا کوچکترین اشتباهی شما تصادف خواهید کرد.در سر پیچ های بسیار سخت کافی است شما دستی بکشید و ناگاه ماشین خود را کنترل کنید تا بتوانید خیلی خوب از ان ها عبور کنید و این حس به شما منتقل خواهد شد که انگار در ماشین نشسته اید و دستی کشیده اید.





امکانات:
یکی از امکانات بسیار مهم بازی قدرت هایی هست که شما میتوانید با استفاده از دریفت کشیدن و پرش به دست بیاورید و از انها برای نابودی حریفان تان استفاده کنید.با به دست آوردن قدرت میتوانید یک فرودگاه را نابود کنید و یا یک هواپیما را به زمین بکشید تا حریفان تان زیر آن له شوند.می توانید به هلیکوپتر ها دستور دهید جایی را بمباران کنند.
البته در بعضی مواقع ممکن است شما خودتان هم گیر بافتید .برای مثال ممکن است خودتان نیز به هواپیما برخورد کنید.البته نگران نباشید چون ماشین از کمی عقب تر ریست میشود و میتوانید دوباره به راهتان ادامه دهید.همچنین شما میتوانید با استفاده از قدرت تان موانع سر راه خود را بردارید و میان بر بزنید.
در ضمن بازی به صورت آن لاین و چند نفره نیز قابل اجرا می باشد.

سازنده : استودیوی مشهور Black Rock Studio
تاریخ انتشار : 2010
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 7 سال و بالاتر

http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search%5Btitle%5D=Split&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88

فروشنده: جوان امروز

قیمت: 4,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید تقسیم سرعت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تقسیم سرعت


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: رالی و اتوموبیل رانی، ،

GTR evolution
نویسنده : 5040 تاریخ : 20 / 9 / 1392

GTR evolution

دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

نسخه جدید از سری بازی های بسیار زیبا و جذاب اتومبیل رانی مسابقاتی GTR که سال گذشته با عرضه بازی GTR 2 عنوان یکی از زیباترین بازی های اتومبیل رانی مسابقاتی GT پیستی را از آن خود کرد و امسال نیز با عرضه بازی بی همتای GTR Evolution در زمینه اتومبیل رانی مسابقاتی جایگاه سابقش را تثبیت کند.اینک فروشگاه جوان امروز این محصول را در قالب 1 عدد DVD به شما پیشنهاد می کند.





ویژگی های منحصر به فرد بازی GTR evolution:
- دارای ۴۹ ماشین مسابقاتی حقیقی با لیسانس معتبر در ۱۲ کلاس مختلف و با بیش از ۵۰۰ آپشن و قابلیت ایجاد تغییرات در خودرو ها
- ۱۹ لوکیشن و پیست مختلف مسابقاتی در سرتاسر دنیا با بیش از ۴۰ مسیر متنوع برای مسابقات
- دارای ۲۶ برند و مارک مختلف اتومبیل های مسابقاتی GT در ۴ کلاس مختلف گرافیک عالی و زیبای بازی .





بازیکن در این بازی مهیج طعم دلچسب یک مسابقه اتومبیل رانی را با تمام وجود حس می کند . گرافیک بسیار بالای بازی، وجود ۴۹ ماشین زیبای مسابقه ای در ۱۲ کلاس مختلف با بیش از ۵۰۰ مدل آپشن به علاوه ۱۹ مرحله و لوکیشن مختلف در نقاط مختلف دنیا وهمچنین مسابقات بسیار هیجان GT Championship در سطوح مختلف از ویژگی های بی نظیر این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده اتومبیل رانیست .





مشخصات بازی:
- سازنده : کمپانی SimBin
- ناشر : کمپانی Take-Two Interactive
- تاریخ انتشار : Sep 2, 2008
- رده بندی ژانر : اتومبیل رانی مسابقاتی
- میزان دشوار بودن : متوسط .
- زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی :حدود نیم ساعت.
- درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : E – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .

http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search%5Btitle%5D=GTR+&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88

فروشنده: جوان امروز

قیمت: 3,300 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید GTR evolution، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید GTR evolution


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: رالی و اتوموبیل رانی، ،

4x4 Hummer - مسابقات هامر
نویسنده : 5040 تاریخ : 20 / 9 / 1392

4x4 Hummer - مسابقات هامر

دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

در یک DVD

بازی اتومبیل رانی مهیج آفرود هامر که شبیه سازی بسیار عالی برای مسابقات صحرایی آفرود خودرو های کمپانی جنرال موتورز با نام هامر است . مسابقات در مکان های مختلفی صورت می گیرد از جمله Grand Canyon, Crimea, Egypt و Iceland . وجود تعداد بیشماری از اتومبیل های غول پیکر و قدرتمند نام آشنای Hummer در جریان بازی همچون Hummer H2 SUT, Hummer H2 SUV, Hummer H3 SUV and Hummer H1 Alpha along with Saab 9-7x SUV, Cadillac Escalade, Chevrolet Tahoe, Chevrolet Trailblazer GMC Envoy و GMC Yukon از ویژگی های منحصر به فرد این بازیست .

یک بازی مهیج اتومبیل رانی بیابانی سراسر هیجان برای عاشقان اتومبیل های جنرال موتورز

سازنده : کمپانی NovaLogic

ناشر : کمپانی: NovaLogic

تاریخ انتشار : June, 2009

رده بندی ژانر : اتومبیل رانی بیابانی

میزان دشوار بودن : متوسط .

زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.

درجه بندی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در مورد محتوای بازی : مناسب برای تمامی افراد بالای 3 سال .

لینک مجاز بودن این بازی در بنیاد ملی بازیهای کامپیوتری:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Hummer&search_submit=

ویژگی های منحصر به فرد بازی 4x4 Hummer:

- بازی مهیج آفرود کاملا جدید و منحصر به فرد .

- وجود 10 اتومبیل حقیقی و قدرتمند جنرال موتورز و هامر .

- ویژگی های متعدد و منحصر به فرد این اتومبیل ها .

- وجود مسیر های مسابقاتی مختلف و متنوع در سراسر دنیا .

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی 4x4 Hummer:

حداقل سیستم مرود نیاز :

Operating System: Windows XP/ Vista

Processor: Pentium IV, 2,4 GHz

Memory: 512 MB RAM

Video card: 256 MB RAM, DirectX 9.0-compatible

Sound card: DirectX 9.0-compatible

Hard disc: 6 GB of HDD space available

سیستم توصیه شده :

Operating System: Windows XP/ Vista

Processor: Intel Core 2 Duo 3 GHz or AMD Athlon 64 X2 4200+

Memory: 2 GB RAM

Video card: 256 MB RAM, DirectX 9.0-compatible

Sound card: DirectX 9.0-compatible

Hard disc: 6 GB of HDD space available

CD ROM: DVD-ROM

فروشنده: پرشیا استور

قیمت: 3,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید 4x4 Hummer - مسابقات هامر، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید 4x4 Hummer - مسابقات هامر


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: رالی و اتوموبیل رانی، ،

FUEL - سوخت
نویسنده : 5040 تاریخ : 20 / 9 / 1392

FUEL - سوخت

دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

در یک DVD
یکی از زیباترین بازی های اتومبیل رانی صحرایی سال 2009 که در آن بازیکن با استفاده از خودروهای آفرود و بسیار قدرتمند و یا موتور سیکلت های صحرایی در مکان های صعب العبور به مسابقاه می پردازند . گرافیک بالا و مهیج بازی، القا بسیار خوب حس واقعی مسابقات در آن مکان و همچنین امکانات متعدد رانندگی و محیط طبیعی و واقع گرایانه در کنارطبف وسیع انتخاب خودرو های مسابقاتی بازی FUEL را به یکی از برترین های ژانر اتومبیل رانی در سال 2009 مبدل می کند . تاثیر مستقم و بسیار طبیعی آب و هوا در این بازی را می تواند یکی از پیشرفت های چشمگیر دنیای بازی های اتومبیل رانی دانست . وجود محیطی گرافیکی و زیبا بالغ بر 14.000 کیلومتر مربع برای مسابقات در طبیعت بکر صحرا، جنگل و حتی ساحل بر زیبایی این بازی افزوده است . مطمئنا علاقمندان ژانر پرطرفدار و سریع اتومبیل رانی منتظر انتشار این بازی مهیج بودند .

سازنده : کمپانی Asobo Studio

ناشر : کمپانی: Codemasters

تاریخ انتشار : July 1, 2009

رده بندی ژانر : اتومبیل رانی بیابانی

میزان دشوار بودن : متوسط .

زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.

درجه بندی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در مورد محتوای بازی : مناسب برای تمامی افراد بالای 12 سال .

لینک مجاز بودن این بازی در بنیاد ملی بازیهای کامپیوتری:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=FUEL+&search_submit=
ویژگی های منحصر به فرد بازی FUEL :

- محیطی وسیع، گرافیکی و زیبا و طبیعی با مساحتی به وسعت 14000 کیلومتر مربع .

- زاویه خوب دوربین برای مدیریت هرچه بهتر و طبیعی تر در بازی .

- آب و هوای بسیار طبیعی و واقع گرایانه که حس یک محیط طبیعی و واقعی را به بازیکن القا می کند .

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی FUEL :

حداقل سیستم مورد نیاز :

Intel CPU Core 2 Duo E6600 2.4GHz

Nvidia Graphics Card Geforce 8800

Direct X 9

Ram :2 Gb

AMD CPU Athlon 64 X2 Dual Core 3600+

ATI & Intel Graphics Card Radeon HD 2900 Pro

Hard Disk Space 8 Gb

فروشنده: پرشیا استور

قیمت: 3,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید FUEL - سوخت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید FUEL - سوخت


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: رالی و اتوموبیل رانی، ،

Need for Speed: Hot Pursuit
نویسنده : 5040 تاریخ : 20 / 9 / 1392

Need for Speed: Hot Pursuit

دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

در 2DVD

بار دیگر هیجان تعقیب و گریزهای نفس گیر پلیسی را به سری بازی های نیاز به سرعت که بدون شک خواسته اکثر طرفداران این عنوان می باشد، باز می گرداند! نسخه جدید سری بازی های NFS در Hot Pursuit تصمیم دارد به ریشه های خود یعنی همان تعقیب و گریزهای مهیج و مسابقاتی با سرعت دیوانه وار اما این بار با جدیدترین و پیشرفته ترین اتومبیل های دنیا باز گردد و البته این وظیفه استودیوی بازی سازی Criterion Games سازنده عنوان زیبا و بیادماندنی Burnout Paradise می باشد که این هدف را محقق نماید

بازی در شهری خیالی به نام Seacrest County رخ می دهد، محیطی بصورت کاملا Open-world که بیش از ۱۰۰ مایل از جاده های آزاد را در بردارد و گفته می شود که چهار برابر بزرگتر از Paradise City ، شهر بازی Burnout می باشد ، علاوه براین بخش تک نفره بازی مدت زمانی میان ۱۲ تا ۱۵ ساعت، البته بهمراه قسمتهای زیادی با ارزش بازی مجدد را خواهد داشت. در این بازی این فرصت را خواهید داشت تا به بالاترین درجه راننده های تحت تعقیب پلیس (Most Wanted) تبدیل شده و یا در نقش نیروی پلیس به بالاترین رتبه در دستگیری راننده های خلافکاری که باسرعت دیوانه وار در خیابان های شهر جولان می دهند تبدیل شوید، و این موضوع را می توانید با دسترسی به سریعترین و زیباترین اتومبییل های دنیا در بازی Hot Pursuit با نهایت هیجان و لذت سرعت در دنیای مجازی احساس نمایید.

قابلیت جدیدی که در این نسخه به بازی افزوده شده است، ویژگی Need for Speed: Autolog که همانند شبکه اجتماعی فیس بوک برای بازی می باشد و به بازی کنندگان امکان مقایسه آمار و نتایج بدست آمده از مسابقات و همچنین دریافت خودکار پیشنهادات گیم پلی شخصی سازی شده از دوستان خود در سرتاسر جهان را می دهد، بازی کنندگان همچنین می توانند تجربه شدت و هیجان تعقیب و گریز های نفس گیر را هنگامی که به عنوان پلیس یا مسابقه دهنده بصورت آفلاین و آنلاین در بازی شرکت می نمایند را تجربه نمایند. تعقیب و گریزهای دیوانه وار و با سرعت های بسیار بالا و نفس گیر، همگی از طریق ویژگی Autolog رنگ و روی تازه ای پیدا خواهند نمود.

سازنده : کمپانی Criterion Games

ناشر : کمپانی Electronic Arts

تاریخ انتشار : Nov 16, 2010

رده بندی ژانر : مسابقه ای

میزان دشوار بودن : متوسط .

درجه بندی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در مورد محتوای بازی : مناسب برای تمامی افراد بالای 12 سال .

لینک مجاز بودن این بازی در بنیاد ملی بازیهای کامپیوتری:
http://www.ircg.ir/sn/foreignerGames?sn=foreignerGames&search[title]=Need+for+Speed%3A+Hot+Pursuit+&search_submit=

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Need for Speed: Hot Pursuit :

حداقل سیستم مورد نیاز :


Intel Core® 2 Duo 2.0 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ

1.5 GB Windows® XP / 2 GB Windows Vista® - Windows 7®

DirectX® 9.0c Compatible 3D-accelerated 256 MB video card with Shader Model
3.0* or higher

DirectX 9.0c Compatible Sound Card


8 GB free hard disk space

Additional space required for DirectX 9.0c installation and for saved
games

Windows XP SP3, Windows XP 64-bit SP2, Windows Vista SP2 (32- or 64-bit), or
Windows 7 (32- or 64-bit).

فروشنده: پرشیا استور

قیمت: 4,500 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید Need for Speed: Hot Pursuit، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید Need for Speed: Hot Pursuit


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان



:: موضوعات مرتبط: رالی و اتوموبیل رانی، ،

DiRT 2 - مسابقات پیشرفته رالی صحرا 2
نویسنده : 5040 تاریخ : 20 / 9 / 1392

DiRT 2 - مسابقات پیشرفته رالی صحرا 2

دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

در دو DVD

نسخه دوم از یکی از زیباترین بازی های اتومبیل رانی رایانه ای یعنی بازی Colin McRae DiRT که در سال 2007 با انتشار خود و گرافیک بی نظیرش انقلابی در بازی های اتومبیل رانی به پا کرد و طرفداران بیشماری نصیب خود نمود .

نسخه دوم بازی DiRT با گرافیکی فوق العاده و بازی روان و بسیار مهیج می خواهد عنوان برترین بازی اتومبیل رانی سال 2009 را از آن خود کند.

DiRT 2 با نو آوری هایش در بازی های اتومبیل رانی کامپیوتری و زیبایی های خاص خودش قصد دارد رقیب سرسختی برای سری بازی های پرطرفدار Need for Speed باشد .

سازنده : کمپانی Codemasters

ناشر : کمپانی: Codemasters

تاریخ انتشار : December 8, 2009

رده بندی ژانر : اتومبیل رانی

میزان دشوار بودن : متوسط .

زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.

درجه بندی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در مورد محتوای بازی : مناسب برای تمامی افراد بالای 12 سال .

لینک مجاز بودن این بازی در بنیاد ملی بازیهای کامپیوتری:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=DiRT&search_submit=

ویژگی های منحصر به فرد بازی DiRT 2:

- گرافیک فوق العاده بالا و سینمایی بازی که از موتور قدرتمند جدیدی بهره می جوید.

- وجود ماشین های مطرح رالی دنیا همگی با امتیاز کامل .

- مراحل و مسیر های زیبا و متنوع .

- اتومبیل های متنوع و قدرتمند

- کنترل عالی اتومبیل ها در مسابقات و حس واقعی رانندگی .

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی DiRT 2:

حداقل سیستم مورد نیاز :

Windows XP/Vista/7

DirectX 9.0c

Intel Pentium D 3.0GHz / AMD Athlon 64 X2

1GB RAM (2GB for Vista)

Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1550 or above

DirectX Compatible Sound Card or motherboard audio

12.5 GB Hard Drive Space

سیستم توصیه شده :

Windows XP/Vista/7

DirectX 9.0c

Intel Core 2 Duo @ 2.66GHz or Athlon X2 4200+

2GB RAM

Graphics Card: GeForce 9800 or ATI Radeon HD 4850 series

DirectX Compatible Sound Card or motherboard audio

12.5 GB Hard Drive Space

فروشنده: پرشیا استور

قیمت: 4,500 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید DiRT 2 - مسابقات پیشرفته رالی صحرا 2، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید DiRT 2 - مسابقات پیشرفته رالی صحرا 2


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: رالی و اتوموبیل رانی، ،

F1 2010 – مسابقات فرمول یک ۲۰۱۰
نویسنده : 5040 تاریخ : 20 / 9 / 1392

F1 2010 – مسابقات فرمول یک ۲۰۱۰

دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

در دو DVD

زیباترین و مهیج ترین سری بازی های مسابقات “فرمول یک” ارائه شده تاکنون با به نمایش گذاشتن گرافیکی فوق العاده و خیره کننده به همراه فیزیک عالی بازی می باشد که توسط استودیوی بیرمنگام کمپانی Codemasters با بهره گیری از فناوری اختصاصی برنده جایزه خود به نام EGO Game Technology که پیش از این درساخت بازی های با فروش چند میلیونی Colin McRae: DiRT 2 و Race Driver: GRIDاستفاده شده بود، ساخته شده است و سرانجام در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرم PC توسط کمپانی Codemasters منتشر گردید

در F1 2010 بازی کنندگان رانندگی در حالتهای متنوع بازی شامل Grand Prix, Championship, Time Trial و یک حالت اضافه شده و ابداعی Career Mode را با کنترل کامل بر اتومبیل های موجود در مسابقات را تجربه خواهند نمود، بازی همچنین از فیزیک بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که مدل آسیب پذیری فوق پیشرفته را به نمایش می گذارد و نیز سیستم پویای آب و هوا برای نمایش شرایط جوی مختلف و گزینه های اضافی رقابتی بخش چندنفره را ارائه می نماید.لازم به ذکر است فناوری EGO بکارفته در ساخت بازی بگونه ای توسعه یافته است که بتواند بصورت دقیقی آئرودینامیک و هندلینگ اتومبیل های فرمول یک با سرعت بیش از ۲۰۰ مایل بر ساعت را شبیه سازی نمایند.

سازنده : کمپانی Codemasters

ناشر : کمپانی Codemasters

تاریخ انتشار : Sep 22, 2010

رده بندی ژانر : مسابقات اتومبیلرانی

میزان دشوار بودن : متوسط .

زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.

درجه بندی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در مورد محتوای بازی : مناسب برای تمامی افراد بالای 25 سال .

لینک بازی در سایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://ircg.ir/sn/foreignerGames/pt/list/pn/2/sortBy/id/st/DESC?sn=foreignerGames&search[title]=F1+2010&search_submit=

ویژگی های منحصر بفرد بازی F1 2010 :

دارا بودن لایسنس کامل تمامی اتومبیل ها و ستاره های موجود در بازی

گرافیک واقع گرایانه بازی به همراه فیزیک عالی و سیستم آسیب پذیری فوق پیشرفته

ارائه تمامی رانندگان و تیم های فرمول یک که قرار است در مسابقات ۲۰۱۰ FIA Formula One World Championship شرکت نمایند مانند قهرمان های جهانی این مسابقات همچون Jenson Button, Lewis Hamilton, Fernando Alonso و Michael Schumacher افسانه ای

تجربه مسابقه پایاپای در تمامی ۱۹ مسیر مسابقات فصل ۲۰۱۰ فرمول یک

استفاده از سیستم پویای آب و هوایی برای نمایش شرایط مختلف جوی

حالت Career Mode که امکان شروع کار از ابتدا، تغییر تیم خود در جریان مسابقات یا ساخت اسطوره ای جدید با تیم منتخب خود را به بازی کنندگان می دهد

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی F1 2010 :

حداقل سیستم مورد نیاز :

Operating System : Microsoft Windows XP / Windows Vista / Windows 7

Processor : Intel Core 2 Duo at 2.4 GHz / AMD Athlon 64 X2 at 2.8 GHz

Video Card : 256 MB VRAM – NVIDIA GeForce 7800 / ATI Radeon X1800 or better

Memory : 1 GB RAM (XP) / 2 GB RAM (Vista / Win 7)

Hard Disk : 12.5 GB of free Hard Drive space

Sound Card: DirectX Compatible

Direct X : 9.0c

فروشنده: پرشیا استور

قیمت: 4,500 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید F1 2010 – مسابقات فرمول یک ۲۰۱۰، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید F1 2010 – مسابقات فرمول یک ۲۰۱۰


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان



:: موضوعات مرتبط: رالی و اتوموبیل رانی، موتور سواری، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.